.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک سفر با 2 هدف
شمال نیوز: اسکندری وزیر جهاد کشاورزی،بنا به دستور رئیس جمهوری قرار بود هر ماه به مازندران سفر کند و از طرحها و پروژه های کشاورزی استان دیدن نماید. وی قرار است شب پنج شنبه در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان در ساری؛ از ...
یک سفر با  2 هدف

محمد رصا اسکندری؛ وزیر جهاد کشاورزی کشورمان که بنا به دستور رئیس جمهوری قرار بود هر ماه به مازندران سفر کند و از طرحها و پروژه های کشاورزی استان دیدن نماید و عملیات اجرائی قطب کشاورزی کشور را بررسی نماید.

بدین منظور وی در سومین سفر خود به مازندران عصر امروز از غرب مازندران به مرکز استان سفر خواهد کرد و در طی مسیر از طرح ها و پروژه های مهم بخش کشاورزی بازدید خواهد کرد .

شنیده ها حاکی است اسکندری قرار است شب پنج شنبه در جمع مدیران جهاد کشاورزی استان در ساری؛ به دلیل عملکرد ضعیف خادم رئیس فعلی سازمان جهاد کشاورزی مازندران تقدیر و تورنگ را به عنوان رئیس جدید این سازمان در استان معرفی نماید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احمد راسخي 23 فروردين 1386
انها يكه منا فعشا ن در خطر افتا ده است بايد چنين شايعاتي را درست نمايند
norouz 23 فروردين 1386
خادم واقعا ضعيف بود و خودش را بدليل ... گم كرده بود. عزل او بنفع خود او و پرسنل سازمان وي و كشاورزي و كشاورزان منطقه هست. ضمنا خادم با ميدان دادن افرادي مانند ....واقعا ديگر شورش را در آورده بود. ضمنا اتكايش به استانداري ( بعضي از چهره هاي استانداري ) بيش از حد او را باشتباه انداخته بود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.